• 0150 - 180 00
  • info@jaanaoco.se
  • Mån - Fre: 10:00 - 18:00 | Lör 10:00 - 15:00

Din klädbutik i katrineholm.

Butiken har funnits i åtta år och ligger i Violen Gallerian, Köpmangatan 24 i Katrineholm.
Här älskar vi alla storlekar från 32-52. Vi klär dig fin till vardag och fest! 240 kvm mode för henne från topp till tå.
Här hittar du kläder till alla tillfällen och vi gör allt vi kan för att du som kund ska få en så trevlig shoppinguppevelse som möjligt.
Fin till vardag och snygg till fest.

Välkommen redan idag!

ÖPPETTIDER I BUTIK
Mån-fre 10-18
Lör 10-15
Sön Stängt.

VÅRA VARUMÄRKEN
Caramelle Fashion Club, Lee, Free/Quent Sverige, Sisters Point, Happy Holly, Hailys, Gemini, Chiara Forthi, Pieces of you

FRAKT OCH KOSTNADER
För närvarande säljer vi och levererar endast inom Sverige.
Fraktkostnaden är 39 SEK per beställning.
Du kan också välja att hämta upp din beställning i vår butik. Fraktkostnaden är då 0 SEK.

LEVERANSVILLKOR
Varor levereras normalt inom 1-5 arbetsdagar. Vanligast leveranstid är 2 arbetsdagar. Beställningar som kommer in före kl.12:00 skickas samma dag.
Du kan också välja att hämta din beställning i vår butik på Köpmangatan 24 i Katrineholm. Du kommer då få ett mejl när din beställning är klar för upphämtning.

BYTE AV VARA / ÖPPET KÖP
Vi har 14 dagars bytesrätt och öppet köp.

På det belopp som ska återbetalas har Jaana & co rätt att dra av en summa motsvarande varans värdeminskning jämfört med varans ursprungliga värde, om och i den mån sådan värdeminskning beror på att Du har hanterat varan i större utsträckning än vad som nödvändigt för att fastställa dess egenskaper eller funktion.

Jaana & co betalar snarast tillbaka beloppet, dock senast inom 30 dagar från och med det datum Jaana & co tog emot ditt meddelande om utövandet av ångerrätten. Jaana & co får dock vänta med återbetalning tills Jaana & co tagit emot varan. Återbetalning kommer att ske till dig via det betalningsalternativ som du valde.

RETURER
Returkostnaden betalas av dig som kund.

REKLAMATION
Kontakta oss direkt då du upptäcker felet. För snabbare hjälp vid reklamation, ta en bild på din reklamation och mejla till info@jaanaoco.se
Vid hantering av reklamationer tillämpas Konsumentköplagen. För att läsa om vilka regler som gäller inom ramen för denna lag, gå till www.konsumentverket.se

Garantin gäller inte då felet på varan beror på yttre olyckshändelse efter det att kunden mottagit varan, t.ex. vanvård, onormalt brukande eller liknande förhållande som att kunden låtit bli att följa skötselanvisningar.

 

Scroll to Top